_
Wellness- Тенденцията на века
Wellness- Тенденцията на века
_WELLNESS
(анг.благополучие)
е индустрията на новите технологии и единствената възможност да се
запознаете с тях е чрез Ваш познат човек, който има опит в тази област.
Правилната информация за диета, хранене, витамини, минерали и добавки почти напълно противоречи на всичко, което досега сме чували от медиците. За много от нас тази информация противоречи и на това, на което са ни възпитавали. Тъй като съществува много неточна информация, не е чудно, че хората са скептично настроени. Единствената възможност да се промени тяхната представа и да започнат да получават нова информация-са човешките контакти. Това не става за един ден. Понякога са необходими три, четири, пет, шест разговора с различни хора, докато човек промени мнението си. Ето защо WELLNESS индустрията, която в крайна сметка е информация, променяща начина на мислене, най-добре работи в условията на интерактивната обмяна от човек на човек, т.е. по примера на Мрежовия Маркетинг(МЛМ).
Някои компании от Мрежовия Маркетинг(МЛМ) вече оглавяват тази индустрия. Те изпреварват другите в представянето на нова информация.
Тези компании процъфтяват в Мрежовия Маркетинг(МЛМ). Те почти напълно концентрират вниманието върху интелектуалното разпределение, като запознават хората с новите продукти и услуги, които подобряват техния живот.
Мрежовият Маркетинг(МЛМ) е не просто уникална технология, а е най-ефективната-най-добрата сред най-добрите в сферата на директните продажби.
Сега си представете: също като във фокуса на увеличително стъкло днес се събират в една точка, от една страна бурният ръст на търсене на стоки и услуги WELLNESS, а от друга-прогресивната тенденция в сферата на разпределение на тези стоки и услуги.И най-впечатляващата тенденция, чиито перспективи трудно можем да си представим, заради невероятно огромните им размери е бизнес технологията, която се е утвърдила през последните 70 години-Мрежовият Маркетинг(МЛМ).
Тябва да се отбележи, че веднъж на десет години на пазара се случва нещо наистина грандиозно: през 70-те години-свръх високите честоти, през 80-те години-видеото, през 90-те години персоналните компютри и интернет.
Само си представете, през 1980 г. Бил Гейтс вече е предвидил, знаел е, че ще има компютърна революция. Той вижда перспективите и търси инвеститори, създава информационни технологии и програмни продукти.
Днес Бил Гейтс е един от най-богатите хора на планетата.
Хората, които не пропуснаха своя шанс през 80-те години станаха милионери.
Хората, които не пропуснаха своя шанс през 90-те години станаха милиардери.
Какво според Вас може да се случи в сегашното десетилетие?
Според икономиста Пол Пилзер, към 2010 година обемът на стокооборота на стоките и услугите WELLNESS ще се увеличи от 200 млрд. долара до 1 трилион(1000 млрд.) годишно!
Пол Пилзер
_
Правилната информация за диета, хранене, витамини, минерали и добавки почти напълно противоречи на всичко, което досега сме чували от медиците. За много от нас тази информация противоречи и на това, на което са ни възпитавали. Тъй като съществува много неточна информация, не е чудно, че хората са скептично настроени. Единствената възможност да се промени тяхната представа и да започнат да получават нова информация-са човешките контакти. Това не става за един ден. Понякога са необходими три, четири, пет, шест разговора с различни хора, докато човек промени мнението си. Ето защо WELLNESS индустрията, която в крайна сметка е информация, променяща начина на мислене, най-добре работи в условията на интерактивната обмяна от човек на човек, т.е. по примера на Мрежовия Маркетинг(МЛМ).
Някои компании от Мрежовия Маркетинг(МЛМ) вече оглавяват тази индустрия. Те изпреварват другите в представянето на нова информация.
Тези компании процъфтяват в Мрежовия Маркетинг(МЛМ). Те почти напълно концентрират вниманието върху интелектуалното разпределение, като запознават хората с новите продукти и услуги, които подобряват техния живот.
Мрежовият Маркетинг(МЛМ) е не просто уникална технология, а е най-ефективната-най-добрата сред най-добрите в сферата на директните продажби.
Сега си представете: също като във фокуса на увеличително стъкло днес се събират в една точка, от една страна бурният ръст на търсене на стоки и услуги WELLNESS, а от друга-прогресивната тенденция в сферата на разпределение на тези стоки и услуги.И най-впечатляващата тенденция, чиито перспективи трудно можем да си представим, заради невероятно огромните им размери е бизнес технологията, която се е утвърдила през последните 70 години-Мрежовият Маркетинг(МЛМ).
Тябва да се отбележи, че веднъж на десет години на пазара се случва нещо наистина грандиозно: през 70-те години-свръх високите честоти, през 80-те години-видеото, през 90-те години персоналните компютри и интернет.
Само си представете, през 1980 г. Бил Гейтс вече е предвидил, знаел е, че ще има компютърна революция. Той вижда перспективите и търси инвеститори, създава информационни технологии и програмни продукти.
Днес Бил Гейтс е един от най-богатите хора на планетата.
Хората, които не пропуснаха своя шанс през 80-те години станаха милионери.
Хората, които не пропуснаха своя шанс през 90-те години станаха милиардери.
Какво според Вас може да се случи в сегашното десетилетие?
Според икономиста Пол Пилзер, към 2010 година обемът на стокооборота на стоките и услугите WELLNESS ще се увеличи от 200 млрд. долара до 1 трилион(1000 млрд.) годишно!
Пол Пилзер
_
_КАК Е ВЪЗМОЖНО ТОВА?
_Доктор
Кен Дихтволд е автор на забележителната книга със заглавие „The Age
Wave”, която разкрива най-разтърсващите идеи, за които някога сте
чували. Подзаглавието на книгата е „Как най-важните особености на нашето
време ще променят Вашето бъдеще”. „Достатъчно е да се определи, какво
искат хората, родени в периода „бейби-бум”(1946-1966 г.) и да се улови
вълната на потребителското търсене, за да бъде постигнат грандиозен
успех и да се преуспява през останалата част от живота”.
Хората, родени в периода „бейби-бум” диктуват правилата на световната икономика.
Поколението „бейби-бум” вече е осъществило бум в жилищното строителство, в автомобилната промишленост, в компютърната индустрия. Тяхната собственост в САЩ представлява 5 трилиона долара, а това е половината от брутния вътрешен продукт на САЩ. А в същото време те съставляват 30% от цялото население.
И скоро ще добавят още 1 трилион долара към своите ежегодни разходи, за да съхранят най-ценното-младостта и здравето.
А това означава 2,7 млрд. на ден, 114 млн. на час, 1,9 млн. на минута.
30% от населението на Земята с милиарди в ръце не могат да бъдат спряни. Те искат да живеят дълго и да бъдат млади, не искат да остаряват. Те са готови да платят произволна сума, за да не остареят и да останат млади, здрави и енергични.
През следващите няколко години те ще увеличат ежегодните си разходи за услуги WELLNESS с от 200 млрд. до 1 трилион долара!
Младостта, забавянето на стареенето и здравето е следващата грандиозна тенденция.
А това е и грандиозна възможност за тези, които са способни да я видят, за тези, които мислят за бъдещето и активно го строят, отчитайки тенденцията на развитие на нуждите на хората.
Как можете да спечелите пари в тази индустрия?
Съществуват 4 възможности:
1. Като практикуващ лекар, ако имате пари да си платите обучението и другите разходи.
2. Като производител, ако имате пари да ги вложите в инфраструктура, патенти, изследвания, транспорт и т.н.
3. Като продавач, ако имате средства за магазин, реклама, персонал, регистрация на стоки и желание да работите 7 дни в седмицата.
4.Като дистрибутор, ако искате да печелите повече от трите гореспоменати случаи.
През последните 30 години най-голямо състояние са натрупали тези, които са намерили най-добрия начин на разпространение на стоки, а не за тяхното производство.
Новите милиардери на XXI век печелят огромни суми чрез дистрибуторство, обучаване на потребители и като ги информират за новите продукти и канали на разпространение.
И този шанс е Ваш!
Изградете своя бизнес с VISION
Хората, родени в периода „бейби-бум” диктуват правилата на световната икономика.
Поколението „бейби-бум” вече е осъществило бум в жилищното строителство, в автомобилната промишленост, в компютърната индустрия. Тяхната собственост в САЩ представлява 5 трилиона долара, а това е половината от брутния вътрешен продукт на САЩ. А в същото време те съставляват 30% от цялото население.
И скоро ще добавят още 1 трилион долара към своите ежегодни разходи, за да съхранят най-ценното-младостта и здравето.
А това означава 2,7 млрд. на ден, 114 млн. на час, 1,9 млн. на минута.
30% от населението на Земята с милиарди в ръце не могат да бъдат спряни. Те искат да живеят дълго и да бъдат млади, не искат да остаряват. Те са готови да платят произволна сума, за да не остареят и да останат млади, здрави и енергични.
През следващите няколко години те ще увеличат ежегодните си разходи за услуги WELLNESS с от 200 млрд. до 1 трилион долара!
Младостта, забавянето на стареенето и здравето е следващата грандиозна тенденция.
А това е и грандиозна възможност за тези, които са способни да я видят, за тези, които мислят за бъдещето и активно го строят, отчитайки тенденцията на развитие на нуждите на хората.
Как можете да спечелите пари в тази индустрия?
Съществуват 4 възможности:
1. Като практикуващ лекар, ако имате пари да си платите обучението и другите разходи.
2. Като производител, ако имате пари да ги вложите в инфраструктура, патенти, изследвания, транспорт и т.н.
3. Като продавач, ако имате средства за магазин, реклама, персонал, регистрация на стоки и желание да работите 7 дни в седмицата.
4.Като дистрибутор, ако искате да печелите повече от трите гореспоменати случаи.
През последните 30 години най-голямо състояние са натрупали тези, които са намерили най-добрия начин на разпространение на стоки, а не за тяхното производство.
Новите милиардери на XXI век печелят огромни суми чрез дистрибуторство, обучаване на потребители и като ги информират за новите продукти и канали на разпространение.
И този шанс е Ваш!
Изградете своя бизнес с VISION